28-29.09.2022
szkolenie on-line w czasie rzeczywistym
|
|
|
Szkolenie zaspokaja wymagania przepisów rozporządzeń PEiR (ERs) oraz KE (IRs), a także akceptowalnych sposobów wykazania zgodności (AMCs) EASA.
|
|
|
|
Szkolenie spełnia wymagania przepisów rozporządzeń PEiR (ERs) oraz KE (IRs), a także akceptowalnych sposobów wykazania zgodności (AMCs) EASA.
Szkolenie spełnia wymagania przepisów rozporządzeń PEiR (ERs) oraz KE (IRs), a także akceptowalnych sposobów wykazania zgodności (AMCs) EASA.
Szkolenie podstawowe obejmujące 11,5 godzin (lekcyjnych) wykładów prowadzonych metodą zdalną (webinar).
Szkolenie spełnia wymagania przepisów rozporządzeń PEiR (ERs) oraz KE (IRs), a także akceptowalnych sposobów wykazania zgodności (AMCs) EASA.
Szkolenie to nie ma na celu „nauczenia przepisów”, a zapoznanie uczestników z ich stosowaniem, strukturą i powiązaniami z innymi przepisami dot. certyfikacji i nadzoru nad użytkownikami statków w tych kategoriach, a także z obowiązkami operatora i współpracy z organem nadzoru (ULC).
Znajomość procedur, warsztatu badawczego, prawa, jednorodność rozumienia celu prowadzenia badań i stosowanych metod badawczych zapewnia:
Uczestnicy szkolenia zapoznawani będą z przepisem Part-145 (Annex II to Implementing Rule 1321/2014 wraz z najnowszymi zmianami), oraz odnośnymi Acceptable Means of Compliance (AMC) i Guidance Materials (GM). Omawiana będzie zarówno część A - The Technical Requirements (Section A) jak i część B - Procedures for Competent Authorities (Section B). Omawiana będzie także zależność samego przepisu Part-145 z Charakterystyką Organizacji - Maintenance Organisation Exposition (MOE). …
Szkolenie adresowane jest do pilotów i kadry zarządzającej bezpieczeństwem i ryzykami w operacjach bezzałogowych systemów powietrznych (UAS).
Przepisy rozporządzenia delegowanego KE Nr 2019/947 (art.8, ust 2 oraz art. 11, ust 5) wymagają, aby piloci oraz personel zarządzający bezpieczeństwem operacji lotniczych bezzałogowych systemów powietrznych (UAS) w kategorii SPEC i LUC posiadali umiejętności zarządzania ryzykami, odpowiednio do ich obowiązków i odpowiedzialności.
Szkolenie spełnia wymagania przepisów rozporządzeń PEiR (ERs) oraz KE (IRs), a także akceptowalnych środków wykazania zgodności (AMC) EASA.
Łącznie szkolenie obejmuje 4 godziny (lekcyjne) wykładów prowadzonych metodą zdalną (webinar).
Głównym celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z problematyką bezpieczeństwa dróg startowych dotyczącą wypadnięcia z drogi startowej oraz wtargnięć na drogę startową. M.in. omówiona zostanie szeroko rozumiana rola czynnika ludzkiego oraz zagrożenia związane ze zwierzętami (w tym zderzenia z ptakami).
Zasadniczym celem seminarium jest zapoznanie uczestników z systemem Zarządzania Ruchem Lotniczym, który dzieli się na
Nowe wymagania w zakresie badań zdarzeń lotniczych dotyczą zarówno:
Zasadniczym celem seminarium jest zrozumienie regulacji wspólnotowych w dziedzinie świadczenia usług lotniczych w oparciu o przepisy prawa UE, z uwzględnieniem wyjątków, do których stosowane są jeszcze przepisy krajowe (PL-6). Seminarium na ma celu pokazanie głównych założeń przepisów, wymagań i obowiązków operatorów, zakresu odpowiedzialności oraz możliwości w świadczeniu usług lotniczych. Uczestnicy seminarium zapoznają się również z procedurami uzyskania odpowiednich zezwoleń. Ponadto uczestnicy seminarium otrzymają praktyczne rady związane z przepisami prawa i procedurami obowiązującymi przed właściwymi organami administracji.
W trakcie szkolenia m.in. omówione zostaną potencjalne zagrożenia BHP w polu ruchu naziemnego lotniska oraz zagrożenia BHP związane z funkcjonowaniem instalacji lotniskowych funkcjonujących poza lotniskiem. W tym, omówione zostaną przypadki:
Zasadniczym celem seminarium jest przybliżenie problemów związanych z pracą w lotnictwie, możliwością popełniania błędów, które w efekcie wpływają na bezpieczeństwo wykonywanych operacji lotniczych. Istotna jest geneza błędów i mechanizmy psychologiczne mogące błędom zapobiec (działania wewnętrzne), jak i szkolenia, procedury kontrolne, sprawdzające i zapobiegawcze (działania zewnętrzne).
Podczas seminarium przedstawione zostaną bieżące trendy i praktyki zarządzania bezpieczeństwem informatycznym w branży lotniczej
Celem szkolenia jest przekazanie jego uczestnikom bardzo konkretnej wiedzy o polskim rynku lotniczym, jego strukturze oraz dominujących trendach zmian, w kontekście wspólnego europejskiego rynku lotniczego.
Podczas spotkania przedstawimy najnowsze trendy w rozwoju technologii informatycznych, oraz pokażemy jak pogodzić ze sobą zagadnienia związane z bezpieczeństwem, mobilnością, bezproblemową i nieprzerwaną komunikacją i stworzyć spójną dla nich wszystkich wizję rozwoju firmowego IT.
Główny akcent szkolenia położony jest na omówienie:
Główny akcent szkolenia położony jest na:
Cel seminarium: poznanie nowych reguł pomocy publicznej dotyczącej portów lotniczych, zarówno samych regulacji jak i szczegółowych zasad interpretacji w oparciu o istniejącą praktykę decyzyjną i orzeczniczą
Szkolenie organizowane jest w celu przedstawienia najważniejszych źródeł finansowania przedsiębiorstwa oraz usług i opłat handlingowych dotyczących General Aviation w Polsce.
Skuteczne uzyskanie odszkodowania za wypadek lotniczy, to jeden z ostatnich etapów dłuższego procesu. Najpierw trzeba poznać uwarunkowania prawne, dotyczące m.in. spraw wypadkowych, jak też procesu ubezpieczenia, sposobów dokumentowania, przepływu informacji pomiędzy ubezpieczycielem a ubezpieczającym, dot. ew. opinii eksperckich, a także należy być świadomym istnienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających uzyskanie odszkodowania.
Uczestnicy szkolenia poznają praktyczne procedury związane z usuwaniem unieruchomionych statków powietrznych z pola manewrowego lotniska lub terenu przygodnego.