19-20 kwietnia 2023
szkolenie on-line w czasie rzeczywistym
Cel szkolenia
Przepisy rozporządzenia Komisji (UE) Nr 1321/2014 (zmiana nr 2021/1963) (Załącznik II, Część 145 oraz Złącznik Vc (Część CAMO) wymagają od organizacji zarządzania ciągłą zdatnością do lotu (CAW) ustanowienia systemu zarządzania bezpieczeństwem (SMS), w którym określony w tych przepisach personel potrafi proaktywnie identyfikować zagrożenia i łagodzić związane z nimi ryzyka bezpieczeństwa.
Szkolenie adresowane jest do personelu uczestniczącego w zarządzaniu bezpieczeństwem (SMS) w organizacjach zarządzających ciągłą zdatnością do lotu (CAW), wymienionego w rozporządzaniach nr
1321/2014 i 2021/1963. Obejmuje ono 10 godzin (lekcyjnych) wykładów prowadzonych metodą zdalną (webinar), lub na życzenie zamawiającego metodą stacjonarną.
Program szkolenia:
Moduł I – Wprowadzenie do systemów zarządzania bezpieczeństwem;
Moduł II – Podstawy prawne systemu zarządzania bezpieczeństwem;
Moduł III – System zarządzania bezpieczeństwem (SMS);
Moduł IV – Bezpieczeństwo i higiena pracy (BHP);
Moduł V – Identyfikacja zagrożeń i zarządzanie ryzykami związanymi z bezpieczeństwem
operacji lotniczych;
Moduł VI – Monitorowanie i zapewnienie bezpieczeństwa operacji lotniczych;
Moduł VII – Narzędzia systemu zarządzania bezpieczeństwem (SMS);
Moduł VIII – Informatyzacja systemu zarządzania bezpieczeństwem;
Moduł IX – Test wiedzy (45 minut).
Więcej szczegółów w Prospekcie
Zgłaszanie uczestników
Zgłaszania uczestników prosimy dokonywać na formularzu skierowania podpisanym przez osobę upoważnioną w terminie do dnia 05.04.2023 r.
Opłaty
Opłata za szkolenie wynosi:
- 1000 zł/os. (VAT = zw.) – w przypadku finansowania szkolenia, w co najmniej 70% ze środków
publicznych
- 1000 zł/os. + 23% VAT = 1230 zł – w pozostałych przypadkach
Ekspert prowadzący: Waldemar Królikowski – audytor ICAO (USOAP), JAA i ULC oraz instruktor z 15 letnim doświadczeniem dydaktycznym w szkoleniach personelu zarządzającego lotniczymi systemami bezpieczeństwa (SMS) oraz monitorowania zgodności (CMS). W przeszłości, licencjonowany mechanik lotniczy (A/H AF; PP) oraz mechanik pokładowy (FEng).
Dokumenty do pobrania: